Meklēt


Meklēt


Jautājums un atbildes

andris

09 Mar 2008

(Ūdensapgāde)

Kāpēc un kāds iemesls var būt dziļurbuma sūknim ka nolūza sūkņa ass. Sūknis ar motoru tika nopirkts 4-5 mēnešus atpakaļ un viņam ir garantija ,vai jūs tirgojat brāķus? Un vēl vai sūknis atsevišķi no motora tiks labots vai nomainīts bez maksas ?

Akvedukts

10 Mar 2008

Bojājuma iemesla noskaidrošanai nepieciešams sūkni (komplektā ar visu elektrodzinēju) un garantijas talonu nogādāt AKVEDUKTS garantijas darbnīcā "Akveduktos", Ķekavas pagastā, tālrunis: 67408113. Pēc bojājuma iemesla noskaidrošanas informēsim Jūs par iespējamiem situācijas risinājumiem. Akvedukts pārdod augstas kvalitātes materiālus un iekārtas, kas ražotas atbilstoši ES standartiem un likumdošanai, kā arī nodrošina tām pilnvērtīgu garantijas un pēcgarantijas servisu. Gadījumos, ja bojājums radies ražotāja vainas dēļ, tas tiek novērsts bez atlīdzības, vai arī izstrādājums tiek apmainīts ar jaunu. Gadījumā, ja problēmu novērst nav iespējams un iekārtu nevar samainīt ar jaunu, pircējam tiek atgriezta samaksātā nauda. Gadījumā, kad bojājums radies nepareizas uzstādīšanas, vai ekspluatācijas dēļ, bojājuma novēršanu apmaksā iekārtas īpašnieks.

andris

10 Mar 2008

Labdien ! Mums ir situācija tāda ka iepriekšējam sūknim Calpeda najuka elektro motors, un mes pie jums nopirkām jaunu komplektu el dz aR SūKNI.jAUNAIS PIRKUMS 8 martā nojuka ,vaina izrādijās savienojuma vietā starp dzinēju un sūkni bij nolausta 5mm skrūve kontr..Mēs uzlikām veco sūkni 1un jauno motoru un mums tagad ir vismaz ūdens,bet ja mēs atdosim visu komplektu kas mums iedos uz to brīdi sūkni un kas samaksās par elektriķi un santehniķi kas uzstāda to? Jūs tak arī nepārdodad komplekā bet lasiet kopā uz vietas. Ja jūs dodat tādas garantijas tad es varu griesties patērētaju aizsardzības iestādēs ja gadījumā kas!

Akvedukts

11 Mar 2008

Diemžēl "Diskusijas" ietvaros Jūs šo jautājumu atrisināt nevarēsiet, tā paredzēta īsu atbilžu sniegšanai. Vēlreiz iesakām griezties Akvedukts garantijas servisa darbnīcā, kur jau ir piefiksēta informācija par Jūsu sūkņa iepriekšējā bojājuma iemesliem, ja Jūs par tādiem servisu tikāt informējis. Pārzinot iepriekšējo gadījumu un uzklausot Jūsu viedokli par kārtējo situāciju, servisa darbinieks Jums ieteiks labāko risinājumu. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs palīdz gadījumos, kad pārdevējs un pircējs savstarpēji nevar vienoties par problemātiska darījuma atrisinājumu. Gadījumā, ja pircējs nav varējis vienoties ar preces pārdevēju mutiski, pircējam jāraksta iesniegums un jāiesniedz pārdevējam problēmas izklāsts rakstiskā formā. Pārdevēja pienākums ir nosūtīt Pircējam rakstisku atbildi ar norādi par veidu, kā problēmu risināt, vai arī atteikumu problēmas risināšanā. Ja Pircēju šī rakstiskā atbildi neapmierina, tad ar vēstuļu kopijām un pirkumu apliecinošiem dokumentiem viņš ir tiesīgs vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas tādā gadījumā iesaistīsies jautājuma atrisināšanā.

andris

11 Mar 2008

Paldies par informāciju,cerēsim uz sapratni un tālāko sadarbību...

Aleksejs

20 Mar 2008

Kur šitādi rodās?!? :)

Turpini diskusiju

Atbildēt: andris

Datums: 09 Mar 2008

 

Ievadiet zemāk šeit redzamo kodu


Tēmas un atbildes no:

akvedukts   - Akvedukts

Autorizēts lietotājs - Reģistrēts "Akvedukts" klients

Viesis - Nereģistrēts apmeklētājs